خانه / طناب کنفی / خرید طناب کنفی درجه یک به قیمت عمده در اصفهان

خرید طناب کنفی درجه یک به قیمت عمده در اصفهان

تولید طناب کنفی به وسیله تولید کنندگان انواع طناب در شهرهای اصفهان،یزد،تهران و زنجان در جریان می باشد.قیمت طناب کنفی به کیفیت مواد تشکیل دهنده،میزان فراوانی در بازار برای مصرف مشتریان بستگی دارد.

 میزان تولید طناب کنفی و نحوه تولید آن به وسیله شرکت های تولید کننده چگونه می باشد؟

کنف با منشا الیاف گیاهی که از ساقه گیاهان به دست می آید تولید می شود.الیاف کنف بعد از تبدیل شدن به نخ های نازک به وسیله دستگاه های تولید طناب در شرکت های تولید کننده و کارگاه های مختلف در امتداد یکدیگر تابیده می شوند.البته در تولید نوع گیس بافت طناب کنفی الیاف کنف به یکدیگر بافته می شوند.تولید کنندگان نخ و طناب های کنفی می توانند این محصول را از نخ تک لا  تا طناب هایی با قطر چندین سانتی متر تولید کنند.نحوه تابیدن الیاف به وسیله دستگاه های تولید کننده طناب به میزان استحکام و سفتی طناب تولید شده مرتبط می باشد.

قیمت طناب کنفی

 فروش طناب های کنفی به مشتریان مختلف این محصول برای چه کاربردهایی است؟

طناب های کنفی با توجه به کاربردهای فراوانی که در صنایع مختلف دارد مشتریان زیادی را نیز برای این نوع محصول و این نوع طناب جذب می کند.فعالیت های بزرگ صنعتی در دریا و کشتیرانی یکی از نمونه هایی است که این صنایع از مشتریان طناب کنفی با ضخامت های بالا می باشند.نمونه هایی از طناب کنفی که دارای ضخامت کمتری می باشد برای کارهای دکوری و طراحی و ساخت صنایع تبدیلی و ساخت صنایع دستی متنوع بسیار پرکاربرد و مصرفی می باشد.به طور کلی انواع طناب و طناب کنفی با ضخامت های مختلف برای بسیاری از مشاغل کاربرد دارند.استفاده از نخ های کنفی و سیزال برای درست کردن انواع کارهای دستی مانند لیف از جمله مشاغل خانگی می باشد که مشتریان مختص به خود را دارد.

تعیین قیمت طناب کنفی به وسیله تولید کنندگان چگونه صورت می پذیرد؟

قیمت طناب کنفی با توجه به اینکه مواد اولیه تولید این محصول از خارج از مرزهای کشور وارد می شود با نوسانات ارزی نسبت مستقیم دارد.هزینه‌های تولید،میزان فروش عمده،تولید عمده طناب کنفی از دیگر فاکتور های می باشد که در تعیین قیمت طناب کنفی موثر می باشد.

 نحوه خرید و فروش طناب کنفی در بازار کشور چگونه می باشد؟

بازارهای شهرهای قدیمی کشور که بسیاری از مشاغل و صنایع مختلف در آن فعال می باشد یکی از مراکز عمده فروش انواع طناب کنفی می باشد.مغازه ها و شرکت های پخش انواع طناب و یا لوازم ساختمانی نیز از دیگر مراکز فروش عمده و خورده طناب های کنفی در سراسر شهرهای مختلف کشور هستند.با به وجود آمدن شیوه های نوین فروش و تبلیغات در فضای مجازی در سراسر دنیا و کشور این امکان برای بسیاری از شرکت‌های تولید کننده انواع طناب و عمده فروشان طناب به وجود آمده است که به توانند محصولات خود را از این طریق به فروش برسانند.

برای تعیین قیمت طناب کنفی تابیده و بافته شده و انواع طناب می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

قیمت بازار طناب کنفی ضخیم سبز

قیمت بازار طناب کنفی ضخیم سبز هزینه هایی مطلوب را برای مشتریان در بر می گیرد که به سادگی می توانید از آن ها مطلع شوید. خرید این طناب ها در سال های اخیر بسیار بی

مشاور فروش