خانه / طناب / قیمت فروش طناب ضخیم صنعتی

قیمت فروش طناب ضخیم صنعتی

شرکت های مختلف تولیدی انواع طناب با تولید محصولات متنوع خود در شهرهای بوشهر،سیستان و بلوچستان کرمانشاه و آمل نیاز بازار مشتریان داخل را تامین کرده اند.قیمت طناب ضخیم با توجه به کیفیت و نوع طناب تغییر می کند.استفاده از الیاف مختلف در تولید سبب تغییرات قیمت انواع طناب می شود.

تولید انواع طناب ضخیم در کارخانه های تولید طناب چگونه صورت می گیرد؟

طناب های ضخیم با توجه به استفاده ای که از آنها در صنایع مختلف می شود به دو شیوه تابیده شدن و بافته شدن تولید می‌شوند.البته بافته شدن در انواع مختلف طناب استحکام بیشتری را به طناب تولیدی می دهد. آنچه که در بازار مصرف برای مشتریان به عنوان طناب ضخیم مورد استفاده می باشد از قطرهای ۱۶ میلیمتر به بالا لحاظ می شود.تولید طناب های ضخیم برای تولید کنندگان انواع طناب بسیار مرقوم به صرفه تر بوده و در متراژهای برابر به علت وجود ضخامت بالاتر و بیشتری از طناب در زمان مساوی تولید می شود در نتیجه درآمد بیشتری را برای تولید کنندگان به همراه دارد.

فروش طناب ضخیم به وسیله شرکت های تولید کننده طناب  برای چه کاربردهایی است؟

فروش طناب ضخیم توسط شرکت های تولید کننده طناب در اکثر مواقع کاربرد صنعتی دارد.فروش طناب ضخیم از جنس ابریشمی بیشتر در صنایع دریایی و ناوبری کاربرد دارند و یکی از اجناس مصرفی در این نوع صنایع می باشد.فروش طناب ضخیم با جنس پلی پروپیلن و پلی اتیلن در مواردی از قبیل صیادی و شیلات کاربرد دارد. فروش طناب های ضخیم کنفی برای کارهای ورزشی،تزیینی و دریانوردی نیز کاربرد دارند.البته استفاده از طناب های ضخیم در بسیاری از موارد مرسوم نمی باشد و مشتریان باید این نوع طناب ها را سفارش دهند.

قیمت طناب ضخیم

 

نحوه تعیین قیمت طناب ضخیم به چه عواملی بستگی دارد؟

تعیین قیمت طناب ضخیم به کیفیت طناب تابیده یا بافته شده،موارد مصرف و جنس طناب و عواملی دیگر از این قبیل بستگی دارد.میزان تولید عمده و خرید مشتریان به صورت عمده و متناوب از دیگر عواملی است که در قیمت طناب ضخیم تاثیر گذار می باشد.

برای خرید طناب ضخیم با ضخامت های گوناگون و کیفیت های مختلف به کجا باید مراجعه نمود؟

بازارهای شهرهای مختلف کشور یکی از عمده ترین مراکز خرید و فروش اجناس مختلف از جمله طناب می باشند.کارخانه های تولید کننده طناب با ایجاد دفاتر فروش و اعطای نمایندگی به افراد مختلف اقدام به فروش و تعیین قیمت طناب ضخیم از این طریق می کنند.امروزه با به وجود آمدن شیوه های مختلف تبلیغاتی در بسیاری از زمینه فروش محصولات مختلف این امکان برای مشتریان به وجود آمده است که به توانند از این طریق محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

در صورت تمایل به تعیین قیمت طناب ضخیم با کیفیت های مختلف می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

خرید طناب حرفه ای

خرید طناب حرفه ای و مناسب در ملایر

خرید طناب حرفه ای به وسیله افراد و سازمان های مختلف در شهرهای ملایر،سمنان،سنندج و …

مشاور فروش