خانه / طناب کنفی / قیمت فروش طناب های کنفی ضخیم و نازک در کرمان

قیمت فروش طناب های کنفی ضخیم و نازک در کرمان

قیمت طناب های کنفی در شهرهایی مانند کرمان،شیراز،اراک و اهواز متفاوت می باشد.طناب های کنفی در برخی از شهرها تولید می شوند و در شهرهای دیگر  پخش می‌شوند.این موضوع خود باعث ایجاد تفاوت قیمت طناب کنفی می‌شود.طناب های کنفی با منشا ای از الیاف طبیعی گیاهان تولید می شوند.

نحوه تولید طناب های کنفی به وسیله شرکت های تولید کننده  انواع طناب چگونه می باشد؟

الیاف نازک کنف هم به صورت بافته شده و هم به صورت تابیده شده تولید می شوند.تنوع در تولید کنف بسیار بالا می باشد و از سایزهای نازک تا ضخیم تولید می‌شوند.نمونه های تولیدی متنوعی از طناب های مختلف در بازار وجود دارد که همراه با الیاف کنف تولید شده اند و یا طرح‌کنف را دارا می باشند. تولید عمده در قیمت طناب های کنفی تاثیر گذار می باشد.

کاربردهایی که طناب های کنفی برای عرضه در بازار به مشتریان دارند چیست؟

استفاده از طناب های کنفی با ضخامت های گوناگون برای کارهای تزیینی یکی از عمده ترین کاربردهای طناب های کنفی می باشد.از طناب های کنفی با ضخامت های بالا در صنایع صنعتی و کشتیرانی نیز بهره می برند. استفاده از طناب های کنفی به همراه سیم بکسل در بخشی از کابل های آسانسور یک نمونه از استفاده خاص از  طناب کنفی می باشد که  مشتریان خاص خود را دارد.

قیمت طناب های کنفی

تعیین قیمت طناب های کنفی با چه عواملی در ارتباط می باشد؟

با توجه به اینکه الیاف کنف به داخل کشور واردات می‌شوند تغییرات نرخ ارز بر روی قیمت طناب های کنفی تاثیر مستقیم دارد.هزینه های تولیدی،تولید عمده،فروش عمده و میزان عرضه و تقاضای بازار مصرف مشتریان  از اصلی ترین عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت طناب های کنفی می باشد.امروزه می توان به جای طناب های کنفی از طناب با طرح کنف و الیاف دیگر استفاده کرد. هنگامی که طناب های کنفی تبدیل به محصول دیگری می شوند ارزش افزوده بیشتری را ایجاد می کنند.

طناب های کنفی به طور عمده به وسیله شرکت های تولید کننده طناب به بازار مصرف مشتریان برای فروش عرضه می شود.شرکت‌های پخش فعال در زمینه خرید و فروش انواع طناب نیز از دیگر مراکز فروش طناب های کنفی با ضخامت های گوناگون می باشند.امروزه فروش آنلاین و اینترنتی از طریق فضای وب این امکان را برای برای بسیاری از مشتریان انواع طناب به وجود آورده است که محصول مورد نظر خود را از سراسر کشور خریداری کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

قیمت بازار طناب کنفی ضخیم سبز

قیمت بازار طناب کنفی ضخیم سبز هزینه هایی مطلوب را برای مشتریان در بر می گیرد که به سادگی می توانید از آن ها مطلع شوید. خرید این طناب ها در سال های اخیر بسیار بی

مشاور فروش