خانه / طناب کنفی / مرکز خرید طناب کنفی ۱۰ میلیمتر در ارومیه

مرکز خرید طناب کنفی ۱۰ میلیمتر در ارومیه

طناب کنفی ۱۰ میلیمتر از نوع طناب های کنفی می باشد که با توجه به سایز استاندارد آن در بسیاری از کارهای روزمره و کاربردی توسط جمعیت بزرگی از کشور مورد استفاده می باشد.تولید کننده گان انواع طناب در شهرهای ساری،شیراز،بوشهر و ارومیه به راحتی می‌توانند با تولید طناب کنفی ۱۰ میلیمتر نیاز مشتریان داخلی را تامین کنند.این تولید کننده گان با تولید عمده طناب کنفی می توانند نیاز مازاد داخل کشور را به کشورهای دیگر صادرات کنند.

تولید طناب کنفی ۱۰ میلیمتر در کارخانه های تولید طناب چگونه صورت می گیرد؟

تولید طناب کنفی ۱۰ میلیمتر مانند دیگر انواع طناب های کنفی با ضخامت های گوناگون در کارخانه ها و کارگاه های طناب بافی در جریان می باشد.تولید طناب کنفی معمولاً از الیاف طبیعی گیاهی انجام می‌شود.این الیاف گیاهی طبیعی که از برگ و ساقه گیاهانی مانند جوت تهیه می شود،در امتداد هم تابیده می شوند و طناب کنفی را در قطرها و متراژهای گوناگون پدید می آورد.

طناب کنفی ۱۰ میلیمتر توسط مشاغل مختلف به چه منظور خریداری می شود؟

طناب کنفی ۱۰ میلیمتر می تواند به منظور طراحی و دکوراسیون در فضای منزل و ساختمان‌های اداری خریداری شود.طناب کنفی ۱۰ میلیمتر می تواند در صنایع تولید گونی ایزوگام و گونی های کنفی برنج استفاده شود.از طناب کنفی ۱۰ میلیمتر می توان در طراحی لباس،کیف های دستی و …… استفاده برد.

طناب های کنفی در متراژها و قطرهای گوناگون در صنایع مختلف به کار برده می شود.این نوع طناب در صنایعی مانند کشتیرانی،حمل و نقل و بسته بندی،ورزش و …… استفاده های فراوانی دارد.

طناب کنفی 10 میلیمتر

خرید طناب کنفی ۱۰ میلیمتر چگونه امکان پذیر می باشد؟

بازارهای سنتی و قدیمی شهرهای مختلف کشور از مراکز خرید عمده طناب کنفی ۱۰ میلیمتر می باشد.دفاتر فروش و نمایندگی های فروش کارخانه های طناب بافی از دیگر مراکز خرید طناب کنفی ۱۰ میلیمتر می باشد. با ایجاد سایت های فروشگاهی آنلاین و اینترنتی این امکان برای مشتریان انواع طناب کنفی به وجود آمده است که به توانند به سادگی و در زمانی کوتاه کالای مورد نظر خود را خریداری کنند.

طناب کنفی 10 میلیمتر

در صورت تمایل به تهیه انواع طناب های کنفی در رنگ ها و ضخامت ها و متراژهای مختلف و دیگر انواع طناب کاربردی می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

قیمت بازار طناب کنفی ضخیم سبز

قیمت بازار طناب کنفی ضخیم سبز هزینه هایی مطلوب را برای مشتریان در بر می گیرد که به سادگی می توانید از آن ها مطلع شوید. خرید این طناب ها در سال های اخیر بسیار بی

مشاور فروش