خانه / نخ / قیمت فروش نخ پلاستیکی بسته بندی ۳۰۰ گرمی

قیمت فروش نخ پلاستیکی بسته بندی ۳۰۰ گرمی

قیمت فروش نخ پلاستیکی بسته بندی ۳۰۰ گرمی را می توانید از طریق این فروشگاه اینترنتی مطلع شوید، خریدارانی که قصد خرید عمده و انبوه نخ پلاستیکی را دارند می توانند وارد سایت اختصاصی این فروشگاه شده و لیست قیمت تمام نمونه های این نخ را مشاهده نمایند و سپس با اطلاع از قیمت های روز نسبت به سفارش اقدام کنند، قیمت نخ پلاستیکی ۳۰۰ گرمی با توجه به کیفیت این محصول و میزان سفارش آن متفاوت بوده و حجم های بالا مشمول تخفیف ویژه قیمتی می شوند.

قیمت فروش نخ پلاستیکی بسته بندی 50گرمی

روش تولید نخ بسته بندی پلاستیکی

روش تولید نخ بسته بندی پلاستیکی نخ بسته بندی یکی از پرکاربردترین نخ هایی است که در بازار وجود دارد، این محصول توسط کارخانجات مواد پلاستیکی ساخته شده و در بازار ارائه می شود، روش تولید نخ بسته بندی پلاستیکی با استفاده از روش ذوب ریسی می باشد، در تولید نخ پلاستیکی از مواد اولیه پلی پروپیلن و پلی اتیلن استفاده می شود، در مرحله اول تمام مواد اولیه به همراه گرانول رنگی با هم ترکیب شده و در دستگاه اکسترودر وارد می شوند.

تمام مواد در اکسترودر ذوب شده و به حالت خمیری شکل در می آید، اکنون با توجه به نوع دستگاهی که در خط تولید این نخ بکار گرفته می شود دو شیوه وجود دارد، در روش اول مواد ذوب شده خمیری به منظور خنک و یکدست شدن به شکل لوله ای توخالی و به وسیله پمپ هوا، به صورت عمودی و رو به بالا حرکت می کنند، بعد از عبور از چند مرحله، مواد توسط تیغ هایی برش مخصوصی برش خورده و به وسیله دستگاه جمع کن به دور یک دوک جمع می شود.

در روش دوم مواد خمیری بعد از خارج شدن از اکسترودر وارد دستگاهی با خروجی های ۲ تا ۲۰ میلیمتر شده و با توجه به سایز و نوع نخ پلاستیکی از استخرهای طولی آب سرد و گرم عبور می کنند، سپس توسط دستگاه جمع کن به دور دوک جمع شده و شکل می گیرند.

تولید عمده نخ پلاستیکی بسته بندی ۳۰۰ گرمی

تولید عمده نخ پلاستیکی بسته بندی 50گرمی تولید عمده نخ پلاستیکی بسته بندی ۳۰۰ گرمی در کشور به شکل انبوه و توسط تولید کنندگان نخ و طناب انجام می شود، نخ های پلاستیکی میزان مصرف زیادی دارند و در تمام بسته بندی ها از این محصول استفاده می شود، تولید این نخ ها با بکارگیری بهترین و مرغوب ترین مواد پلی اتیلن یا بازیافت شده انجام می شود و در نتیجه از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار هستند.

تولید نخ بسته بندی در رنگ ها و سایزهای گوناگون صورت می گیرد و گاهی بسته به نظر مشتری در مرحله آخر تولید، یک یا دو نخ را با کمک دستگاه تابیده به هم می تابانند، در هر صورت شکل و نوع تولید این نخ می تواند مطابق با نظر خریدار باشد تا در نهایت رضایت و نظر خریداران این محصول تامین شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

تولید نخ بسته بندی شیرینی کوچک

توضیح نخ بسته بندی شیرینی کوچک می‌تواند به عنوان یک ابزار در صنایع بسته بندی پاکت های شیرینی و کیک ها باشد. نخ بسته بندی شیرینی از جنس و کیفیت بالایی برخوردار ا

دیدگاهتان را بنویسید

مشاور فروش