خانه / طناب ورزشی / قیمت طناب های کوهنوردی در بازار تهران

قیمت طناب های کوهنوردی در بازار تهران

طناب های کوهنوردی که نوعی طناب ورزشی هستند برای رشته‌های مختلف ورزشی در طبیعت کارایی دارند. انواع طناب کوهنوردی در شهرهای تهران،تبریز،زنجان و اهواز به فروش می‌رسند.قیمت طناب های کوهنوردی با توجه به نوع ورزش و استفاده ای که در طبیعت می شود تغییر می کند.

طناب های کوهنوردی برای استفاده ورزشکاران چگونه تولید می شود؟

طناب های کوهنوردی دارای قطر های مختلف می باشند و با توجه به نوع ورزشی که ورزشکاران انجام می دهند انتخاب می شوند.طناب های کوهنوردی به طور ویژه از الیاف مصنوعی تولید می شوند این الیاف برای تولید طناب های کوهنوردی به گونه ای انتخاب می شوند که هم به توانند ایمنی افراد را تامین کنند و هم بارها به توان از این نوع طناب استفاده کرد.تست هایی که بعد از تولید طناب کوهنوردی برای تضمین استحکام و مقاومت انجام می شود سبب می شود که ورزشکاران با اطمینان خاطر از این نوع طناب ورزشی استفاده کنند.

تعیین قیمت طناب کوهنوردی در بازار مصرف برای مشتریان این محصول چگونه می باشد؟

قیمت طناب های کوهنوردی با توجه به قطر طناب تغییر می‌کند و هر چه که قطر تشکیل دهنده طناب افزایش یابد قیمت طناب کوهنوردی نیز افزایش می‌یابد.قیمت طناب های کوهنوردی با توجه به شرکت سازنده این محصول و کیفیت ماندگاری بیشتر،خدماتی که شرکت های تولیدکننده به مشتریان محصولات خود ارائه می دهند تغییر می کند.علاوه بر این قیمت ها در یک بازه نوسانی قرار دارد و دارای یک حداقل و حداکثر می باشد. هزینه ها در ورزش های مرتبط با کوه به دلیل استفاده از تجهیزات با ایمنی بالا نسبتاً زیاد می باشد.

قیمت طناب های کوهنوردی

 بیشترین گروه هایی که از طناب کوهنوردی استفاده می‌کنند

جمعیت انبوه و زیاد ورزشکاران که علاقه‌مند به کوه و طبیعت هستند از عمده‌ترین مشتریان طناب های کوهنوردی هستند.با توجه به قابلیت هایی که طناب های کوهنوردی دارند از این نوع طناب ورزشی می‌توان در فعالیت های امداد و نجات نیز استفاده نمود.سازمان هایی مانند هلال احمر و آتش نشانی از سازمان های خدماتی هستند که می توانند در ماموریت های خود از طناب کوهنوردی استفاده کنند.

نحوه فروش طناب های کوهنوردی برای کاربردهای گوناگون چگونه است؟

عمده طناب کوهنوردی به صورت واردات و از طریق برخی شرکت های وارد کننده لوازم ورزشی به داخل کشور ترانزیت می شود و اصلی ترین شیوه فروش به صورت عمده می باشد.فروشگاه‌های عرضه لوازم ورزشی یکی دیگر از مراکز فروش انواع طناب های کوهنوردی می باشد.البته به دلیل وارداتی بودن طناب های کوهنوردی میزان فروش عمده این محصول در کشور با کمی تاخیر و مشکلات رو به رو خواهد بود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

پخش کننده طناب ورزشی سیم بکسلی

پخش کننده طناب ورزشی سیم بکسلی در بازار ادعا می کند که بهترین محصولات را به مشتریان خود با تضمین کیفیت عرضه می کند و افراد زیادی را تشویق به خرید از این مرکز فر

مشاور فروش