خانه / طناب بسته بندی / قیمت خرید طناب بسته بندی از تولیدی در کرج

قیمت خرید طناب بسته بندی از تولیدی در کرج

خرید طناب بسته بندی به منظور بسته بندی در نقل و انتقال و جابه جایی اجسام و هر محصول یا کالای دلخواه شما برای جابه جایی بین شهرهای دور و نزدیک صورت می پذیرد.بسیاری از مشاغل گوناگون در شهرهای کرج،شیراز،اهواز و رشت برای بسته بندی محصولات تولیدی خود از این طناب ها برای ارسال به مشتریان استفاده می کنند.

تولید طناب بسته بندی توسط چه افراد و چگونه صورت می پذیرد؟

تولید طناب بسته بندی معمولاً توسط کارخانه داران و تولیدی های انواع مختلف طناب و بنا به درخواست مشتریان صورت می پذیرد.طناب بسته بندی معمولاً از مواد پلاستیکی نو یا بازیافتی توسط دستگاه های طناب سازی صورت می یابد و به صورت عمده به بازار هدف روانه می شود.

خریداران و مصرف کننده گان انواع طناب بسته بندی چه کسانی هستند؟

طناب بسته بندی به عنوان یک کالای مصرفی و در دسترس دارای تقاضا کننده گان بسیاری می باشد.شرکت های حمل و نقل بار به صورت بزرگ و کوچک درون شهری و بین شهری،شرکت ها و ارگان های مختلف برای جابه جایی اقلام خود و همچنین ساکنین موجود در شهرها که برای مصارف عمومی از طناب استفاده می کنند از خریداران و مصرف کننده گان انواع طناب بسته بندی هستند.

خرید طناب بسته بندی

مراکز  فروش وخرید طناب بسته بندی

طناب بسته بندی تولید شده در کارخانه جات طناب سازی به صورت عمده در اختیار بازارهای سنتی شهرهای مختلف قرار می گیرد و یا مشتریان به طور مستقیم به خرید طناب بسته بندی از درب کارخانه جات می کنند.البته این امکان وجود دارد که از طریق فروشگاه های اینترنتی نیز اقدام به خرید طناب بسته بندی نمود.

قیمت خرید طناب بسته بندی از تولیدی در کرج و اصفهان،مشهد و دیگر شهرهای کشور به نوسانات قیمت مواد اولیه،میزان تقاضا و سفارش مشتریان و ……بستگی دارد.

قیمت یک کلاف طناب بسته بندی که متراژی بین ۲یا ۳ متر دارد از ۱۲هزار تومان شروع شده و بسته به نوع آن و کیفیت آن قیمت ها تغییر می کند.

در صورت تمایل به سفارش این محصول می توانید با ما ارتباط بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد
مشاور فروش