خانه / نخ بسته بندی / فروش نخ بسته بندی کارتن با کیفیت در یزد

فروش نخ بسته بندی کارتن با کیفیت در یزد

صنایع بسته بندی برای بسیاری از صنایع و مشاغل گوناگون الزامی می باشد.نخ بسته بندی کارتن مانند بسیاری دیگر از ابزارهای بسته بندی یکی از این نمونه ها می باشد.صنعت بسته بندی مخصوصاً در بحث صادرات بسیاری از محصولات بسیار مهم می باشد.

استفاده از ابزارهای بسته بندی مانند نخ های پلاستیکی،تسمه،پلاستیک های شیرینگ و غیره علاوه بر زیبایی کار به حفظ و سلامتی محصول در زمان ارسال و جابجایی بسیار موثر است.در سطح و حجم بسیار بالا صنایع بسته بندی به عنوان یک شغل و صنعت بزرگ مطرح می شود.

تولید نخ بسته بندی کارتن در کارگاه های تولیدی نخ و طناب چگونه صورت می گیرد؟

معمولاً نخ بسته بندی کارتن از گرانول مواد نو با کیفیت یا مواد بازیافتی در کارخانه های تولید طناب و نخ تولید می شود.البته با توجه به کیفیت و قیمت تمام شده بیشتر مشتریان این محصول از نخ بسته بندی کارتن با کیفیت درجه دو استفاده می کنند.مواد اولیه پس از انتقال به کارخانه های تولید نخ بسته بندی کارتن ابتدا توسط حرارت ذوب شده و رقیق می شود بعد با عبور از دستگاه های مختلف به رشته های باریک تبدیل شده و بر روی قرقره های مختلف تابیده می شود.گاهی اوقات نخ های بسته بندی در وزن ها و دوک های سنگین تر بسته بندی می شوند و زمانی که درخواست مشتری برای نخ بسته بندی ۳۰۰ تا ۳۵۰ گرمی می باشد عملیات برگردان انجام می گیرد و بسته های بزرگ نخ تابیده به دوک های کم تر تبدیل می شود.

بیشتر کارگاه های  تولید نخ بسته بندی و طناب در شهرهای تهران و اصفهان مشغول به کار هستند و محصولات خود را به شهرهای بزرگ و کوچک کشور ارسال می کنند.با توجه به مصرفی بودن این محصولات تقاضای این کالا در سراسر دنیا می باشد و امکان صادرات آن با یافتن بازارهای هدف امکان پذیر می باشد.

نخ بسته بندی کارتن

فروش طناب و نخ بسته بندی کارتن و استفاده هایی که از آن می شود

نخ بسته بندی کارتن در اکثر موارد برای بسته بندی محصولات مختلف که در کارتن های کوچک و متوسط قرار می گیرند استفاده می شود تا این کالاها در زمان جابه جایی آسیب ندیده و سالم به مقصد برسند.از نخ بسته بندی برای بسته بندی فرش،بسته بندی محصولات کشاورزی و گلخانه ها و غیره استفاده می شود. مشتریان صنف های مختلف با توجه به نیازی که به این محصول دارند خرید خود را انجام می‌دهند.کیفیت، ضخامت و قیمت نخ بسته بندی کارتن در خرید نهایی افراد و شرکت های گوناگون نقش مهمی را ایفا می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

تولید نخ بسته بندی

تولید نخ بسته بندی عمده با کیفیت در تبریز

تولید نخ بسته بندی توسط کارگاه ها و کارخانه های بزرگ و کوچک تولید کننده …

مشاور فروش