خانه / طناب کنفی / عمده فروشی طناب کنفی صنعتی در رشت

عمده فروشی طناب کنفی صنعتی در رشت

طناب کنفی صنعتی با رشد و نمو به روز افزون صنایع و مشاغل دارای کاربردهای ویژه می‌باشد.مشتریان این نوع طناب کنفی با توجه به نیاز خود اقدام به خرید این طناب می‌کنند.تولید کننده گان عمده انواع طناب در شهرهای رشت،بیرجند،خوزستان،ارومیه و یزد می‌توانند با تولید عمده این کالا نیاز بازار داخل را به سادگی تامین کنند.استفاده از طناب های کنفی صنعتی در صنایع و مشاغل گوناگون می‌تواند هزینه‌ نهایی مصرف کننده گان این محصول را در کل پایین تر بیاورد.

 تولید طناب کنفی صنعتی در کارخانه های تولید انواع طناب چگونه صورت می گیرد؟

تولید طناب کنفی صنعتی از الیاف گیاهی و ساقه و برگ گیاهان انجام می شود.این الیاف در امتداد همدیگر به صورت موازی قرار گرفته و در کارخانه های طناب بافی به یکدیگر تابیده می شوند.طناب های کنفی صنعتی معمولاً دارای قطرهای زیادی می‌باشند و نوعی از طناب که در موارد صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد،طناب های کنفی قطور می باشند.طناب های کنفی با توجه به اینکه از گیاهان تولید می‌شوند هیچ گونه هیچ آلودگی برای محیط زیست نداشته و به محیط بدون آسیبی برمی گردند.

طناب کنفی صنعتی

 از طناب کنفی صنعتی بیشتر در چه مشاغلی استفاده می شود؟

از طناب کنفی صنعتی در صنعت بزرگ شیلات استفاده های فراوانی می شود،همچنین کشتی های بزرگ و کوچک صیادی نیز این نوع طناب کنفی استفاده می‌کنند.طناب کنفی صنعتی در مقابل شوری آب از خود مقاومت نشان داده و مستحکم تر می شود.از طناب صنعتی کنفی  به منظور جابه جایی بار بر روی عرشه کشتی ها و حمل و نقل و بسته بندی نیز می توان استفاده کرد.از طناب صنعتی کنفی  می توان در ساخت و تزیین قفس های متنوع و متعدد و همچنین پارتیشن بندی و جداسازی استفاده کرد.از طناب کنفی صنعتی می توان در تهیه وسایل بازی و سرگرمی نیز استفاده کرد ساخت تاب کنفی نمونه‌ای از این موارد می باشد.

طناب های کنفی در قطرها و متراژهای متنوع در بسیاری از مشاغل کاربرد دارد و مشتریان این محصولبا توجه به نیاز و برآوردن کار خود اقدام به خرید این کالا می کنند.

خرید طناب کنفی صنعتی از تولید کننده گان این محصول چگونه صورت می گیرد؟

بازارهای قدیمی شهرهای بزرگ و کوچک کشور از مراکز خرید طناب کنفی صنعتی می باشد و در این بازارها می توان به سادگی انواع طناب های دیگر را خریداری کرد.دفاتر فروش کارخانه ها و نمایندگی های فروش انواع طناب در سطح شهرها از دیگر مراکز خرید طناب صنعتی کنفی  می باشد.با به وجود آمدن سایت های اینترنتی توسط شرکت های پخش و توزیع طناب این امکان برای مشتریان انواع طناب به وجود آمده است که در زمان کوتاه و به سادگی می توانند کالای خود را خریداری کنند.

در صورت تمایل به تهیه طناب کنفی صنعتی و دیگر انواع طناب می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

قیمت بازار طناب کنفی ضخیم سبز

قیمت بازار طناب کنفی ضخیم سبز هزینه هایی مطلوب را برای مشتریان در بر می گیرد که به سادگی می توانید از آن ها مطلع شوید. خرید این طناب ها در سال های اخیر بسیار بی

مشاور فروش