خانه / طناب ورزشی / خرید طناب چتر نجات از پخش در مشهد

خرید طناب چتر نجات از پخش در مشهد

خرید طناب چتر نجات یا پاراکورد توسط کوهنوردان و طبیعت گردان در شهرهایی مانند تهران،مازندران و کرمانشاه و ………. صورت می گیرد.طناب چتر نجات یا پاراکورد با توجه به ظخامت بسیار نازکی که دارد قادر است وزن بسیار بالایی را تحمل کند.

تولید طناب چتر نجات چه گونه صورت می پذیرد؟

تولید طناب چتر نجات یا پاراکورد از تابیده شدن نخ خام توسط تولیدی ها و کارخانه جات طناب سازی صورت می گیرد.این نوع طناب معمولاً و به طور عمده از نخ های پلی استر،پلی آمید و ….. تولید می شود.این نوع طناب دارای چندین رشته نخ تابیده شده نازک در کنار هم می باشد که معمولاً غلافی از جنس نخ ها روی آن کشیده می شود.طناب چتر نجات معمولا ًظخامتی بین ۵ میلیمتر و کمتر از آن دارد.

خرید طناب چتر نجات یا پاراکورد معمولاً توسط چه اقشاری از جامعه انجام می شود؟

خرید طناب چتر نجات یا پاراکورد معمولاً توسط طبیعت گردان،کوهنوردان و یا در برخی موارد به طور عام استفاده می شود.طناب چتر نجات با توجه به وزن و ظخامت کم به راحتی همراه کوهنوردان قابل حمل بوده و می تواند در بسیاری از موارد ضروری کمک حال افراد در طبیعت باشد.رشته های باریک طناب درون غلاف می تواند برای بسته بندی وسایل همراه،بستن شریان آسیب دیده یا آتل بندی،بالا کشیدن وسایل طبیعت گردی به سمت ارتفاع و تله گذاری و موارد دیگر در طبیعت استفاده کرد.طناب چتر نجات قادر خواهد بود وزنی بالای ۲۰۰ کیلوگرم را تحمل کند که خاصیت منحصر به فردی برای این نوع طناب می باشد.

خرید طناب چتر نجات معمولاً به چه صورتی انجام می شود و از کجا می توانیم این طناب را بخریم؟

خرید طناب چتر نجات به صورت عمده و هم به صورت متری و هم به صورت کیلویی قابل انجام است.برای خرید طناب چتر نجات می توان به بازارهای سنتی شهرهای مختلف کشور و فروشگاه های بزرگ که در زمینه انواع طناب و طناب های ورزشی فعالیت دارند مراجعه نمود.البته با رشد روز افزون صنعت و تکنولوژی در رسانه ها امروزه این امکان برای تمام مشتریان انواع طناب به گونه ای میسر شده است که بتوانند محصول خود را به صورت اینترنتی و آنلاین از سایت های فروشگاهی عرضه طناب خریداری کنند.

خرید طناب چتر نجات

در صورت تمایل به خرید طناب چتر نجات یا پاراکورد در اقصی نقاط کشور می توانید با مادر تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

پخش کننده طناب ورزشی سیم بکسلی

پخش کننده طناب ورزشی سیم بکسلی در بازار ادعا می کند که بهترین محصولات را به مشتریان خود با تضمین کیفیت عرضه می کند و افراد زیادی را تشویق به خرید از این مرکز فر

مشاور فروش