خانه / طناب / خرید طناب دینامیک به قیمت فروشگاه ورزشی

خرید طناب دینامیک به قیمت فروشگاه ورزشی

طناب دینامیک برای فعالیت‌های کوهنوردی و طبیعت گردی به کارگیری می‌شود.قیمت طناب دینامیک با توجه به شرکت سازنده آن و برندهای مختلف دنیا متفاوت می باشد.فروشگاه های لوازم ورزشی در شهرهای شیراز،زنجان،کرمانشاه و تبریز اقدام به فروش انواع طناب دینامیک و استاتیک در سراسر کشور می کنند.

طناب دینامیک:طناب دینامیک به اصطلاح به طناب های،رشته های ورزشی مختلف در ارتباط با کوه لحاظ می شوند که مانند هاردنس که افراد شاغل در ارتفاع از آن استفاده می کنند در هنگام سقوط دارای مقداری کسانی بوده و از صدمات به ورزشکار هنگام سقوط تا اندازه ای می کاهد.

 تولید طناب های دینامیک

طناب های دینامیک دارای خاصیت کشسانی هستند.تولیدکنندگان باید به این موضوع توجه داشته باشند که الیاف به کار رفته در فرآیند تولید طناب های دینامیک بسیار محکم و پر استقامت می باشند.حتماً تست های کشسانی و گسیختگی بر روی آن انجام می شود.عموماً این نوع طناب ورزشی وارداتی می باشد و علاقه مندان به رشته های مختلف کوهنوردی سعی می کنند که از مارک های خاص و معتبر تولید شده در خارج از کشور استفاده کنند،زیرا تاییدیه های لازم را دارا می باشند و در سراسر دنیا دارای اعتبار هستند که سبب می شود ورزشکاران بیشتری از این طناب ها استفاده کنند.

قیمت طناب دینامیک

فروش طناب دینامیک به مشتریان برای چه کاربردهایی است؟

فروش طناب دینامیک برای صعود و فرودهای رشته کوهنوردی ورزشکاران این رشته و طبیعت گردان یکی از گزینه‌های فروش می باشد.فروش طناب دینامیک به گروه‌های امداد و نجات مانند هلال احمر و سازمان آتش نشانی از موارد دیگر فروش می باشد.استفاده از طناب دینامیک به عنوان طناب راپل گزینه دیگری برای فروش این نوع طناب می باشد.

قیمت طناب دینامیک چگونه تعیین می شود؟

طناب هایی که مخصوص کوهنوردی و سایر رشته‌های وابسته به آن می باشند معمولاً به داخل کشور واردات می شوند طناب ها در کلاف های ۵۰ تا ۱۰۰ متری بسته‌بندی شده و به صورت متری فروخته می‌شوند.افزایش نرخ ارز به طور مستقیم در تعیین قیمت طناب دینامیک تاثیر گذار می باشد.کیفیت و مواد به کار رفته در تولید طناب،نام شرکت سازنده و برند طناب دینامیک از دیگر عوامل تعیین قیمت طناب دینامیک می باشند.

فروش طناب دینامیک به عنوان یک طناب که در اکثر مواقع به عنوان یک طناب ورزشی به کار می آید در فروشگاه های بزرگ عرضه لوازم ورزشی در شهرهای مختلف کشور انجام می‌شود.نمایندگی های برند های معتبر در داخل کشور نیز از دیگر مراکز فروش طناب دینامیک در سراسر کشور می باشند.

برای تعیین قیمت و خرید طناب دینامیک می‌توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

خرید طناب حرفه ای

خرید طناب حرفه ای و مناسب در ملایر

خرید طناب حرفه ای به وسیله افراد و سازمان های مختلف در شهرهای ملایر،سمنان،سنندج و …

مشاور فروش