خانه / طناب کنفی / بزرگترین مرکز فروش عمده طناب کنفی در اصفهان

بزرگترین مرکز فروش عمده طناب کنفی در اصفهان

فروش عمده طناب کنفی به وسیله شرکت‌های تولید کننده طناب و شرکت‌های پخش در شهرهای اصفهان،شهرکرد،زاهدان،بوشهر و اهواز صورت می گیرد.الیاف کنف خاستگاهی درکشورهای شرق آسیا دارند و در برخی از مناطق کشور نیز سابقه کشت و کار دارد.

تولید طناب کنفی در کارگاه های تولید طناب در سراسر کشور چگونه صورت می گیرد؟

پس از فرایندهای طولانی و متوالی برداشت الیاف به دست آمده است.ساقه های گیاه کنف را در کارخانه های تولیدی فراوری می کنند.این الیاف به طور موازی و منظم تابیده می شوند و طناب کنفی و نخ های کنفی را در قطرهای مختلف پدید می آورند.الیاف کنف مانند پشم و پنبه الیاف طبیعی هستند که در تولید طناب کنفی استفاده می شوند.تولید طناب های کنفی با توجه به سفارش مشتریان گاهی اوقات به صورت گیس بافت تولید می شود.

فروش عمده طناب کنفی به وسیله شرکت های تولید کننده طناب برای چه کاربردهایی انجام می شود؟

فروش عمده طناب کنفی به شرکت‌هایی که در زمینه طراحی دکوراسیون و کارهای تزیینی فعالیت دارند یکی از گزینه‌های فروش ویژه محصول می باشد.فروش عمده طناب کنفی و طرح کنف به شرکت های تولید کننده انواع مبلمان گزینه مناسب دیگری برای فروش طناب کنفی می باشد.فروش طناب های کنفی عموماً برای کارهای تزئینی می باشد.

فروش عمده طناب کنفی

فروش عمده طناب کنفی در بازار مصرف و توزیع بین مشتریان این محصول

فروش عمده طناب کنفی در بازارهای مختلف سراسر شهرهای کشور امکان پذیر می باشد.الیاف سازنده طناب های کنفی عموماً به صورت وارداتی هستند ولی در برخی از نقاط کشور نیز گیاه کنف کشت می شود.شرکت های تولید کننده طناب کنفی با ایجاد نمایندگی و دفاتر فروش در سطح شهرهای مختلف کشور اقدام به فروش عمده طناب کنفی در سراسر ایران می کنند.

فروش عمده طناب کنفی

سایت های فروشگاهی در فضای اینترنت این امکان را برای بسیاری از تولیدکنندگان و پخش کنندگان انواع طناب به وجود آورده اند که به توانند محصولات خود را به صورت جزئی و عمده به مشتریان خود عرضه کنند.

در صورت تمایل به تهیه انواع طناب با کیفیت های گوناگون و الیاف متنوع می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

قیمت بازار طناب کنفی ضخیم سبز

قیمت بازار طناب کنفی ضخیم سبز هزینه هایی مطلوب را برای مشتریان در بر می گیرد که به سادگی می توانید از آن ها مطلع شوید. خرید این طناب ها در سال های اخیر بسیار بی

مشاور فروش