خانه / طناب کنفی / پخش کلی طناب کنفی ضخیم دست ساز

پخش کلی طناب کنفی ضخیم دست ساز

پخش طناب کنفی ضخیم مرغوب در سراسر کشور با نازلترین قیمت موجود می باشد که مشتریان می توانند جهت خرید آن با کارشناسان فروش در این شرکت تماس بگیرند لذا تمامی محصولات از برند های سازنده مربوط جمع آوری شده است و با کیفیتی که در آن لحاظ شده رضایت مشتریان را به دنبال داشته است. شما خریداران عزیز می توانید برند های اصلی را به واسطه فروشندگان در مراکز فروش این سایت تهیه نمایید.

پخش کلی طناب کنفی ضخیم دست ساز

راه شناخت طناب کنفی باکیفیت

راه شناخت طناب کنفی باکیفیت طناب کنفی دست ساز در جهت تهیه بسیاری از محصولات نساجی و پوشاک شناخته می شوند که دارای سطح براق و درخشان بوده و از جلوه خاصی برخوردار هستند که در زیر خصوصیات این محصول برای اطلاعات بیشتر پرداخته شده است:

  • در صورت شست و شو دچار آب رفتگی نمی شود.
  • از استحکام بیشتری نسبت به ابریشم بهره مند می باشد.
  • قیمت بسیار مناسب تری نسبت به دیگر ترمه ها دارد.
  • در انواع مدل های ساده و طرح دار و رنگ های متنوع تهیه شده است.

طناب کنفی باکیفیت دارای نقوش بسیار زیبا و متنوع است که به صورت کاملا سنتی تهیه شده و توسط بهترین هنرمندان داخلی دوخته شده است؛ برای تولید انواع محصولات نخی و حتی البسه به کار می رود و یکی از زیباترین صنایع دستی ایران شناخته می‌ شود که با همه پوست ها سازگاری دارد و موجب آلرژی و حساسیت نمی شود، ضخامت بالایی دارد که برای دوخت حمام حوله های زمستانی بسیار مناسب می باشد.

انواع طناب کنفی با شستشو دچار آبرفتگی نمی شود و قد آن کوتاه نمی شود و الیاف آن از جنس نخ بوده که کاملا طبیعی می باشد لذا با پوست همه افراد سازگاری دارد که دارای طرح و رنگ بندی بسیار متنوع و زیبا می باشد. طناب های کنفی برای پوشاندن و یا نگهداری وسایل در تابستان نیز بسیار مناسب می باشد.

محصولات کنفی از الیاف بسیار مهم و پرمصرف در بین مشتریان است که از انواع آن می توان به طناب کنفی مجلسی را نام برد.

پخش طناب کنفی ضخیم دست ساز

پخش طناب کنفی ضخیم دست ساز پخش طناب کنفی ضخیم دست ساز به صورت عمده توسط مراکز فروش موجود در این سایت صورت می پذیرد، که تمامی محصولات از کیفیت کافی برخوردار هستند و قیمت های مناسبی برای آنها لحاظ شده تا همه افراد بتوانند به تهیه آن اقدام کنند لذا این محصولات تنوع بسیار زیادی از لحاظ مدل و بسته‌بندی دارند و در نتیجه مشتریان با انتخابات بسیار زیادی رو به رو می شوند.

مرجع فروش و پخش طناب کنفی ضخیم دست ساز عمده در سراسر کشور با نازلترین قیمت صورت می پذیرد که مشتریان می توانند جهت خرید آن با کارشناسان فروش در این شرکت تماس بگیرند لذا تمامی محصولات از برند های سازنده مربوط جمع آوری شده است و با کیفیتی که در آن لحاظ شده رضایت مشتریان را به دنبال داشته است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

قیمت بازار طناب کنفی ضخیم سبز

قیمت بازار طناب کنفی ضخیم سبز هزینه هایی مطلوب را برای مشتریان در بر می گیرد که به سادگی می توانید از آن ها مطلع شوید. خرید این طناب ها در سال های اخیر بسیار بی

دیدگاهتان را بنویسید

مشاور فروش