خانه / نخ بسته بندی / قیمت خرید نخ بسته بندی بیلر عدل بندی

قیمت خرید نخ بسته بندی بیلر عدل بندی

نخ کشاورزی یا نخ گلخانه که در اصطلاح تخصصی به آن نخ بسته بندی بیلر عدل بندی میگویند از جمله نخ های است که در بخش کشاورزی ،گلخانه ها و باغداری مصرف پرکاربردی دارد ، این نخ اغلب به دلیل مقاومت بالا،کشسانی قابل قبول ، بسیار دراین بخش استفاده میشود؛ جنس آن از پروپیلن است که مقاومت بالای در مقابل رطوبت ودرنتیجه پوسیدگی دارد از این رو این کالا بسیار مورد نیاز در بخش کشاورزی است ، که تولید کنندگان به تامین نخ کشاورزی سالیک وپخش آن ، با قیمت خرید کاملا مناسب در اختیار خریداران قرار می دهند.

قیمت خرید نخ بسته بندی بیلر عدل بندی

معرفی نخ بسته بندی عدل بندی

معرفی نخ بسته بندی عدل بندی نخ بسته بندی عدل بندی به دلیل ساختار و بافت و جنسی که دارد از جمله نخ هایی با مقاومت بالارا تشکیل میدهد که درادامه به ساختارآن وهم چنین با ویژگی آن بیشترآشنا می شویم:

  • نخ عدل بندی به دلیل کاربردی که دارد باید بسیار منعطف پذیر باشد، و خاصیت کشسانی آن نیز باید بالا باشد، این نخ ها باید در مقابل فشار مقاوم باشند و براحتی پاره نشوند. نخ های سالیک به گونه ی تولید میشوند که از ضخامت و تاب یکسان در تمام نخ برخوردار باشند ،زیرا عدم ضخامت یکسان ،باعث ایجاد نوازن نمیشود ودرنتیجه موجب پارگی زود هنگام میشود.
  • جنس نخ عدل بندی بسیار نرم میباشد ،این خاصیت آن باعث میشود ، استفاده از آن با دست به راحتی انجام گیرد، هم چنین گره خوردگی براحتی انجام می گیرد و مانع باز شدن راحت گره ها می گردد. جنس پروپیلن و استفاده از مواد غیر اشتعال باعث شده ، نخ کشاورزی طبیعی ،از آتش سوزی جلوگیری کند ،زیرا همانطور که میدانید اشتعال درمحیطهای کشاورزی و انبار محصولاتی که با این نخ بسته بندی شده اند اگر از جنس اشتعال زا باشد می تواند ، خطراتی را برای آن محیط ایجاد کند.
  • این نوع نخ کشاورزی کرک وپرز پس نمیدهند ،زیرا آلودگی در محیط های گلخانه ای میتواند تاثیر منفی بر کیفیت محصولات گذارد. درواقع عمده استفاده از این نخ هادر کشاورزی و گلخانه ها و حتی در تولید تورهای ماهی گیری است،به این صورت که از ازاین نخ ها در دوختن سرگونی ، بسته بندی محصولات کشاورزی ،در گلخانه ها عمودی نگه داشتن بوته های گلخانه ای و بسیاری از کارهای متفرفه در بخش کشاورزی می باشد.
  • نخ عدل بندی به دلیل خاصیتی که دارد آب و رطوبت را جذب نمیکند ،هم چنین درمقابل مواد شیمیایی ازجمله مواد شوینده مقاومت بالای دارد ،ازسویی در رنگ های جیغ تولید میشوند که درمیان محصولات کشاورزی براحتی دیده شوند ،این نخ ها در مقابل تابش مستقبم خورشید نیز تغییر رنگ و پوسیدگی درآن صورت نمیگیرد.

مرکز پخش نخ بسته بندی بیلر عدل بندی

مرکز پخش نخ بسته بندی بیلر عدل بندی این مرکز یکی از مراکز معتبر در پخش نخ بسته بندی بیلر و محصولات مرتبط با بسته بندی بخش کشاورزی است، که همواره درتلاش است ، با فروش این ملزومات با کیفیت حداکثری ،گامی موثر در رضایت حداکثری مشتری بردارد.

ما همواره با فروش محصولات خود به صورت مستقیم وهم چنین به صورت عمده وخرده با حذف دلالان بازار، سعی در صرفه جویی در زمان و هزینه های مشتری گرامی باشد . فروش ما به صورت اینترنتی وانلاین میباشد تا در کمترین زمان ممکن سفارشات به دست خریدار محترم رسانده شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش: مهندس مالکی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09194275890
شماره تلگرام و واتساپ: 09194275890
شماره فکس:02189783121
کانال تلگرام: taban@
اینستاگرام: tabantanab@
آدرس سایت: www.taban .ir
پست الکترونیکی: taban@gmail.com
آدرس دفتر مرکزی : تهران‏ ، بازار آهنگران
کارخانه : استان البرز ‏، هشتگرد

مطلب پیشنهادی

تولید نخ بسته بندی

تولید نخ بسته بندی عمده با کیفیت در تبریز

تولید نخ بسته بندی توسط کارگاه ها و کارخانه های بزرگ و کوچک تولید کننده …

دیدگاهتان را بنویسید

مشاور فروش